Het geschil met wooncenter in Nijmegen is toch netjes opgelost! Dit iedereen mag weten. Door de miscommunicatie was ik in de veronderstelling geweest dat ik een 100% leren bank gekocht heb. Het bleek dat deze bank is niet eens leverbaar in 100% leer en de vervanging dus was niet mogelijk. Echter heb ik eendeel van de aankoopsom terug kunnen krijgenwat ik wel eerlijk vind. Ik was ook een 2 jarige garantieservice aangebodenvoor het geval dat de bank niet bevalt. Ik ben tevreden. Bedankt iedereen voor jullie steun en advies!