BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vervolg problemen met UPC

Bijdrage door gebruiker
06-10-2005
2 reacties

Gistermiddag, 05-10-2005, besloot ik om zelf weer contact op te nemen met UPC.Nu kreeg ik een andere servicemedewerker aan de telefoon en na een gesprek van 20 minuten kon hij mij alleen maar doorverbinden met de afdeling die de schemanummers kunnen samenvoegen. Omdat het erg druk was heb ik 15 minuten in de wacht gestaan om uiteindelijk te moeten horen dat ze de schemanummers niet kunnen samenvoegen zolang er rekeningen openstaan. Na een heel verhaal van mij en lullen als brugman, kon het ineens wel en heeft zijn dat ook gedaan. Ze zou nu een email sturen naar de collega die ik de allereerste keer heb gesproken met de vraag om mij met spoed terug te bellen. Omdat ik niet geloofde dat dit zou gebeuren ( omdat dat de vorige keer ook niet gebeurd is), vertelde ze dat hij op dezelfde afdeling zat als haar en zij ervoor zou zorgen dat hij me gelijk terug zou bellen. Inderdaad, na 5 minuten ging de telefoon. Nu wist hij mij te vertellen dat ondanks dat de schemanummers zijn samengevoegd en de diensten dus nu in 1 pakket zitten, ze de openstaande rekeningen niet konden verrekenen. Hij nam dus alle woorden terug die hij in het eerste telefoongesprek gezegd heeft en kon niet meer voor mij betekenen. Nu komt het er dus op neer dat ik eerst de openstaande rekeningen ( +/- €250,- ipv €108,-)moet betalen voordat hun het kunnen rectificeren. Ik heb toen nog aangegeven dat het hun fout is en dat zij ons op deze manier niet helpen maar in de problemen brengen. Ik heb toch vanaf het allereerste moment een pakket aangevraagd van €54,95 per maand? Daar kon hij niks meer aan doen en kon mij niet verder helpen. Na een aantal pogingen van protest en uitleg dat de schuld bij hen ligt en niet bij ons, heb ik tot 7 keer aan toe alleen maar te horen gekregen: Sorry Mevrouw, ik kan U niet verder helpen.

Uit kwaadheid heb ik gezegd dat hij al genoeg ellende heeft aangericht met zijn beloftes en heb ik de hoorn erop gegooid.

Nu is mijn vraag. Wat kan ik hiermee doen???? Mag Upc dit zomaar???

Alvast bedankt,

Kimberley

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.