BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vervolg op "mag een deurwaarder.."

Bijdrage door gebruiker
07-07-2008
11 reacties

Tijdje geleden dit http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_question&_uc=no&cat=666&qid=386817 geplaatst. Uiteindelijk aangetekende brief gestuurd en ook daar binnen de gestelde termijn van 10 dagen geen antwoord op gekregen. Vandaag, 15 dagen na het verstrijken van die termijn gebeld door het bureau. zij stelden dat er sprake van een schuld was en er gewoon, desnoods met een betalingregeling, betaald moest worden. heb hen toen maar gemeld dat hij zelfs geen geld heeft voor een regelingen en aangezien zij op geen enkele wijze hebben gereageerd ze het verder maar uitzoeken. desnoods naar de rechter. dat zouden ze dan maar doen. ben benieuwd hoe het afloopt. iemand nog goede tips/adviezen in deze?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.