Bijna een maand geleden heb ik hier ook een vraag gesteld:
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_question&_uc=no&cat=25472&qid=446164
Na een aangetekende brief sturen en vele emails heb ik nog steeds geen resultaat, en heb ik maar 1 nuttig antwoord terug gehad, er wordt steeds gezegt dat mijn abonnement 02-02-2009 zou ingaan, op de factuur staat ook dat het dan in zou gaan. maar in het contract niet.Nu zeggen ze dat ik te laat ben met het reageren op een verkeerd abonnement dat ik het eerder had moeten melden, en dat er geen ingaans datum op het contract staat.terwijl ik bij de aangetekende brief een kopie heb gestuurd van het contract. waar in staat dat het nieuwe abonnement direct zou ingaan.ik was niet te laat erbij dat ik een verkeerd abonnement had, want ik heb in de eerste paar dagen dat ik de telefoon had telfort gebeld over dat mijn internet het niet deed en vroeg waarom. ze antwoorden dat het kan liggen aan dat ik een prepaid had, en ik zei gelijk maar dat klopt niet ik heb een abonnement, waarop zij weer antwoorden dat ze dat zouden uitzoeken en veranderen voor mij. de eerste maand kreeg ik gewoon een normale afschrijven dus ik dacht het is goed nu maar dat was het niet want de 2de maand hebben ze 250 euro afgehouden. dat ik nog steeds terug wil.Kan iemand mij helpen/tips geven om dit sneller op te lossen?