Ls,
ik ben in het bezit van een homecinemaset ( sony dav-s 500 ).
Dit tot grote tevredenheid.
Ik heb dit apparaat met een verlengening van 5 jaar fabrieksgarantie gekocht in december 2001.De garantie loopt dus tot decemnber 2006.
Ik heb dit apparaat bij de firma Block gekocht.
Nu is dit apparaat al reeds 5 maal retour geweest met steeds de zelfde klacht en is tot op heden niet verholpen.
Steeds zegt men dat het verholpen is , maar steeds maar voor korte duur.Met als diepte punt dat ik gister ( 14-04-06 ) het apparaat weer van de firma op heb gehaald en heden ochtend ( 15-04-06 ) was het euvelweer daar.
Kortom men krijgt het niet voorelkaar het te repareren!
Nu had ik reeds eerder gemeld dat ik , als er geen reparatie mogelijk was , een nieuw aparaat wild ehebben.
Dit was steeds heel moeilijk!En steeds weer een reparatie geaccepteer.
Nu is de maat vol en beroep ik mij op het feit dat ik 5 jaar garantie heb.
Nu wil firma de Block geen nieuwe geven,zij moeten het vragen ....???
Mijns insziens sta ik voledig in mijn recht en kan de firma de Block hun "schade "verhalen bij Sony nederland.
Klopt dit?