Kan de postgiro haar klanten verplichten om een giropas te kopen voor € 10,95 per jaar terwijl de klant geen pas wil? Zij dwingen mij om een pas te kopen want anders kan ik niet dit en dat. Maar zakelijk was ik dat niet nodig. M.a.w.ze meten met 2 maten. DISCREMINATIE van de CONSUMENT. Zij willen graag dat ik overstap naar postbank.nl maar ik moet wel meer betalen. Ik wil geen pasje want ik kan er niets mee en zal het nooit gebruiken.
hieronder het verhaal van Uw postbank.
Voor het aanvragen van Mijn Postbank.nl heeft u per se een Giropas nodig. De gegevens van de Giropas dienen als extra controle bij de aanvraag. Om gebruik te gaan maken van Mijn Postbank.nl heeft u een Giropas nodig, zonder Giropas kunt u Mijn Postbank.nl niet aanvragen. Ook bij het heraanvragen van Mijn Postbank.nl heeft u een Giropas nodig. We wijzen u er op dat u ook een Giropas nodig hebt voor het (opnieuw) aanvragen van Postbankproducten en diensten, bijvoorbeeld: - Geldopname bij de balie van het Postkantoor; - Gratis storten eigen rekening op het Postkantoor; - Expres-giro (uitvoeren opdracht); - (Her)aanvragen Mijn Postbank.nl; - Aanvraag extra Girorekening schriftelijk; - Aanvraag extra Girorekening op het Postkantoor; - (Her)aanvraag Girofoon / Eerste maal inloggen Girofoon