Ik heb een kolbertjasje laten stomen. De vlekken op de zak die erin zaten zijn weg, maar op dezelfde zak maar op een andere plaats zit nu een uitgebleekte zak en op de mouw zat wit vuil. Het jasje is teruggestuurd, de mouw is schoon maar de uitgebleekte vlek zit er nog en er zat een briefje op dat de uiterste zorg aan het jasje besteed is, maar dat de vlek er niet uit is gegaan. Daarop heb ik telefonisch contact met de stomerij gehad en die zeiden: Mevrouw wij maken er heus geen vlekken in hoor? Stuurt u hem maar terug dan kijk ik wel wat ik er aan kan doen. Ik verwacht niet dat die vlek er nu uit is. Het jasje kan zo niet meer gedragen worden. Wat kan ik doen?