Hallo, kunt u mij vertellen of het toegestaan is om een deel van mijn vermogen naar mijn vriendin over te maken.zij heeft een studieschuld bij de ibg.op deze wijze zou ik dus over een deel van mijn vermogen geen 1,2% belasting hoeven te betalen.ik ben toch vrij om met mijn geld te schuiven? Of wordt dit gezien als belastingontduiking? En ziet de belastingdienst studieschuld überhaup wel als fiscale schuld? Graag reactie vóór 1 januari indien mogelijk.
Wij hebben overigens geen sofi-partnerschap.
Bv vr D