Hallo,
Eind juli 2007ben ik met vakantie geweest in Engeland. Ik vloog met Easyjet. Op schiphol bleek de bagageband stuk te zijn, de bagage brachten ze dmv mankracht naar het vliegtuig. Als gevolg hiervan kwam niet alle bagage op tijd in het vliegtuig, en vertrokken we zonder een aantal bagagestukken. In Engeland (Liverpool) aangekomen, bleek mijn bagage achter te zijn gebleven in Amsterdam. Het zou 3 uur later, met de volgende vlucht, aankomen. 6 uur later was het er nog steeds. Ze vroegen ons nog 3 uur ta wachten, op de laatste vlucht van die dag. Wij wilden graag naar de plaats van bestemming rijden, aangezien de bagage niet in de vorige twee vluchten zat, hadden we er nog weinig vertrouwen in. De bagage zou ons achterna gestuurd worden. We hebben een formulier ingevuld, met adres en een beschrijving van de bagage. Na vier dagen werden we gebeld door de receptie van ons verblijf dat de bagage was aangekomen. We waren allang blij dat de bagage er was. Eenmaal bij de receptie aangekomen, bleek dater tweetassen waren gebracht, één van mijn reisgenoot (die klopte), en een voor ons onbekende tas. Mijn bagage zat er niet bij.We hebben gebeld met Easyjet, met de melding dat het niet klopte. Die tas hebben we drie dagen meegenomen, en weer afgeleverd op Liverpool Airport. Na thuiskomst hebben we gemaild, gebeld, kopietjes van bewijzen opgestuurd, geschreven, nog meer gebeld, gemaild, gefaxt en ga zo maar door. Dat alles is dus 10 maanden geleden gebeurd. Tot op heden hebben we geen vergoeding mogen ontvangen. Ik heb alles nieuw moeten kopen, en geen enkele positieve reactie van Easyjet gekregen. Twee maanden geleden hadden we Easyjet aan de telefoon, met de mededeling dat ze een bod wilde doen op mijn bagage. Als we maar alle kopietjes van bonnentjes en andere bewijzen opstuurde. Dit hebben we gedaan, maar daarna nooit meer een reactie gehad. We worden constant van het kastje naar de muur gestuurd. Van 'bagage-claims' naar 'customer-services' en van Amsterdam naar Liverpool. Ik vraag me nu sterk af wat mijn volgende stap zou kunnen zijn. Is er iemand hier die weet wat ik kan doen, hoe sterk ik sta, en wat Easyjet mij verschuldigd is? Alvast bedankt voor een reactie,mvg,