Ik kwam met de verhuizing 3 waardenbonnen a 15 euro per stuk tegen.De uitgiftedatum van 2 van de bonnen is Augustus 2007. Op 1 bon staat zelfs helemaal geen datum. Inmiddels weet ik wel dat de bonnen 1 jaar geldig zijn. Zou ik deze bonnen nog kunnen inleveren? Of heb ik gewoon pech?