Veertien dagen terug is doormijn bank (telefonisch) een groot bedrag afgeboekt van mijn rekening naar een onjuist rekeningnummer. Binnen tien minuten heb ik deze fout gemeld bij de betreffende snsbank. Dagelijks bellen levert niet meer op dan dat het geld 'onderweg' is (bij de postbank). Het gaat om een groot bedrag waardoor mijn gemoedsrust er niet beter op wordt...('oudedagreserve'.....) Is het gebruikelijk dat dit geld wekenlang onderweg is enwie plukt de vruchten of betaalt de kosten?