Ik ontving enkele dagen geleden een brief van incasso bureau Intrum Justitia met de mededeling dat ik nog een bedrag verschuldigd was aan een verzekeringsbedrijf vanwege een autoverzekering. Er stond in de brief dat zij mij in 2009!! ook al eens een brief hadden gestuurd maar daar zou ik volgens hun niet op gereageerd hebben. Ik kan mij geen brief herinneren.
Ik heb gebeld met het incasso bureau en zij vertelden mij dat ik de premie niet betaald zou hebben van de maanden sep./okt. 2007 en jan./feb./apr. 2008.
Ik vind het zo vreemd dat ik na al die jaren opeens een brief krijg.
Zit hier geen verjaringstermijn op en zo ja...hoeveel is dat?
Is er misschien iemand die mij zou kunnen helpen?
Alvast bedankt.
Kristin Rooyakkers.