In 2003 is er beslag gelegd op mijn salaris, die ivm met een niet terugbetaald voorschot bij een eerdere werkgever. Door dit beslag verlengde mijn werkgever mijn contract niet, kon ik de huur niet opbrengen en werd ik mijn huis uitgezet (oktober2003) Ik ben toen naar het buitenland vertrokken. Mijn vraag is nu,
De schulden van dat niet terug betaalde voorschot en de schulden bij de woningbouwvereniging, hoe lang zijn die opeisbaar?