BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

verjaren rekening

Bijdrage door gebruiker
27-02-2006
10 reacties

Wij hadden stroom van Oxxio.Nouvertelde oxxio opns (telefonisch)dat het contract met hun was opgezegd, echter dit bleek niet zo te zijn (wisten zij ook niet).Nu is het contract alsnog opgezegd. Wij hebben echter sinds 2003 geen rekening meer gehad van Oxxio. (En ik ga geen slapende honden wakker maken) Als wij (ooit) misschien toch nog een rekening ontvangen voor de stroom die wij van 2003 tot en met 2005 van hun gehad hebben, moeten wij die dan nog betalen? Ik bedoel eigenlijk: als wij in, stel, 2010 ofzo, hier nog een rekening over krijgen.Moeten wij die dan nog betalen of kan ook zo'n rekening verjaren..?

Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)