Wij huren sinds oktober vorig jaar een huis. door omstandigheden is onze keuken pas 3 weken later voorzien van een aanrechtblad waardoor we 3 weken nauwelijks hebben kunnen koken en afwassen. De afspraak met de verhuurder was echter dat de de keuken per 1 oktober gereed zou zijn. Al die tijd hebben we van de verhuurder geen bericht gehad over het hoe en waarom van het ontbreken van ons keukenblad en een excuus al helemaal niet.
Volgens mij hebben ze heel duidelijk de huurovereenkomst niet nagekomen en daar wil ik op zijn minst een uitleg voor. Ik heb de verhuurder inmiddels gebeld, geschreven en gemaildmet de klacht dat wij dit niet acceptabel vinden. Wehebben veel hinder ondervonden van het ontbreken van een functionele keuken in een toch al hectische verhuisperiode. Echter, de verhuurder blijft zwijgen. Ik heb wel een toezegging gehad dat ik zou worden terug gebeld, maar daar heb ik nooit meer wat van gehoord.
Wat nu te doen? Ik krijg het idee dat ze denken dat ik wel zal ophouden als ze maar blijven zwijgen, maar dat maakt me eigenlijk alleen maar bozer. Kan ik een brief sturen direct naar de directie? Zijn er voor particuliere huurders overkoepelende instanties waarbij ik kan klagen? Wie heft er een advies!?