doordat er binnenkort groot onderhoud gepleegd word in mijn huurwoning van de woningbouw. ik kan niet in de woning blijven, nieuwe vloeren nieuwe keuken, wc, badkamer. de woning is te klein om in de rotzooi te zitten. nu kan ik tijdelijk in een andere woning en na het groot onderhoud weer terug. voor mij een dubbele verhuizing. nu kan ik een ander huis huren, maar niet van de woningbouw en dan hoef ik maar 1x te verhuizen. nu willen ze 250 euro geven als een onkostenvergoeding. dat vind ik wat weinig het enige nadeel is dat er nog steeds niets op papier staat. wel zij ze er bijna 3 jaar mee bezig en de beslissing op papier komt er aan zeggen ze. maar over een maand ga ik al verhuizen en over 3maanden beginnen ze aan het groot onderhoud. welke rechten heb ik?