Door een gevelreinigingsbedrijf is er flinke waterschade in mijn kelder ontstaan. In de kelder staat een enorme hoeveelheid artikelen, van erg waardevol, tot minder waardevol.Het betreffende bedrijf bood 500 euro voor de schade, zonder dat er een expert naar gekeken heeft. Dit heb ik afgewezen, aangezien de schade m.i. veel groter is. Ik zou graag zien dat er een expert ingeschakeld wordt, maar helaas gebeurt dat niet.Nu heb ik al 3 maanden niets meer van het bedrijf gehoord, heb ze een brief geschreven met het verzoek deze onverkwikkelijke zaak nu eindelijk tot een bevredigende oplossing voor beide partijen te brengen, maar ook daar krijg ik geen antwoord op. Wat kan ik nu nog doen?