Sinds een paar maand hebben wij een jongen van 17 jaar in ons gezin opgenomen,omdat het thuis niet goed met hem ging.(Geestelijke,en lichaamelijke mishandeling)Door omstandigheden komen we niet in aanmerking voor pleegzorg.Ouders moeten een onkosten vergoeding betalen aan ons,dit is besloten door jeugdzorg.(Ouders hebben beiden een goed inkomen)Wij moeten hem nu geheel van levensonderhoud voorzien.M.u.v schoolgeld,dit moeten ouders betalen.Wat is nu een redelijk bedrag in de maand om te vragen?Hoeven en willen er niet beter aan worden,maar wij leven ook van een WAO uitkering,dus moet ook geen geld gaan kosten.