hallo,
wij wonen in een huurwoning te groningen en onze woning wordt nu verbouwd. hiervoor is een aannemer ingeschakeld.
wij hebben van de woningbouwvereniging €250,- gekregen ter vergoeding voor eventueel nieuw behang en andere schade die aangericht word. de aannemer is nu klaar en wij blijven nu achter met heel veel problemen zoals: deuken en krassen op onze parketvloer ondanks dat het afgedekt was,een keukenblad dat te smal is een laminaatvloer vol krassen, een lamp die kapot is gegaan door een werknemer, beschadigde kozijnen door werknemers en die niet gerepareerd worden door de aannemer. kortom wij staan met onze handen in het haar omdat we niet weten hoe wij het aan moeten pakken en bij wie wij het nu moeten verhalen en na alle ellende is kort gezegt €250,- veel te weinig. hebt u voor ons tips of kunt u ons misschien verder helpen?????