Ik struin rond op het hypotheken forum en zie tot mijn vervbazing allerlei mensen die zonder zich te laten adviseren door een echte onafhankellijke deskundige, allerlei problemen ondervinden op hypotheek gebied.
De hypotheekboeren zijn geldwolven, die flink moeten scoren om hun veel tedure panden en andere overhead te betalen.Ze noemen zich adviseur, maar ze zitten er niet voor jou.
Ik raad iedereen aan lid te worden van Vereniging Eigen Huis, of daar brochures te kopen of informatieavonden te bezoeken.