Fib uit Katwijk plaatste een aantal jaren geleden een alarminstallatie en natuurlijk had FIB daarvoor al de sloten en dergelijke aangebracht die het moeilijk moeten maken om binnen te komen. Er is tevens een onderhoudscontract voor de alarminstallatie afgesloten. Aangezien dit nogal kostbaar is (ca. Euro 150 p.j.) en ik aannam dat wij ook wel de batterijen iedere 2 jaar van de bewegingsmelder konden verwisselen, meldde ik voor het jaarlijkse onderhoud dat wij het abonnement opzeggen om eens even willen kijken hoe dat gaat. Na het onderhoud kwam de rekening waarop onderhoudscontract voor aankomend jaar stond. Toen ik hierover iets zei, kwam er een nieuwe rekening met een nog hoger bedrag. Verder was ik gevallen over het feit dat er te veel batterijen waren berekend in vergelijking met het aantal apparaten e.d.. Kortom, toen dit bij de firma niet hielp, diende ik de klacht in bij Borg. Ik ging ervan uit dat wij hierbij konden klagen als het bij FIB niet lukte. Wij hadden immers voor duizenden Euro's alles in orde laten maken. FIB werd opgezegd en verzocht om de installateurscode af te geven, zodat wij niet alleen niet alles opnieuw hoefden te laten installeren, maar ook om te voorkomen dat anderen ongevraagd binnen konden komen. Het alarmsysteem is blijkbaar van buitenaf te manipuleren. FIB wilde de code niet afgeven.Borg meldde telefonisch dat de installateurscode normaal gewoon afgegeven wordt. Groot was dan ook de verbazing dat Borg niet alleen op zijn woorden terugkwam wat de installateurscode betreft, maar het meldde dat Fib had gezegd dat wij geen certificaat hadden en dat er dus niets met die klacht gedaan kon worden.