Vorig jaar heb ik een abbonoment afgesloten bij vodafone voor internet/bellen/tv thuis. Sinds kort heeft T-mobile dit van Vodafone overgenomen. Ik wil geen klant zijn bij T-mobile aangezien ik in het verleden altijd problemen met hen heb gehad. Er is mij nooit om toestemming gevraagd of ik overgezet wil worden en had hier ook geen toestemming voor gegeven als mij dat was gevraagd. Sinds het moment dat Vodafe naar T-mobile is overgegaan kamp ik met problemen. Slechte WiFi verbinding. Wegvallend internet en tv etc. 2 weken terug heb ik een nieuwe modem ontvangen want volgens T-mobile had dat het probleem moeten zijn. Vorige week dinsdag stopte de nieuwe modem met werken en heb ik helemaal geen verbinding meer. Ik heb meteen toen het gebeurde gebeld en kom nu 6 dagen later erachter dat de medewerker bij T-mobile nooit mijn melding door heeft gegeven en nu moet ik wederom wachten op een telefoontje van de monteur wanneer hij/zij langskomt met een nieuwe modem. Er is geen antwoord op mijn vraag waarom ik (toen de modem het nog deed) maar de helft van de internetsterkte ontvang.
Wie heeft hier nog meer problemen mee en valt dit niet onder slamming? Ik wil van T-mobile af maar zit nog tot eind Augustus vast aan het contract wat ik met Vodafone heb afgelsoten!!!!! HELP!