Op 2e kerstdag was het de bedoeling dat mijn moeder met valys-taxicentrale naar ons zou komen. Ze had 10 dagen geleden een taxi aangevraagd en aangegeven dat ze een indicatie heeft voor voorin zitten, dit wegens een slechte knie waardoor het te pijnlijk is om achterin te zitten. De taxie die komt, komt 40 minuten te laat, en met al iemand voorin waardoor mijn moeder achterin zou moeten. Zij kan dit echter niet, de chauffeur geeft aan dat ze dan contact moet opnemen met de centrale. De centrale zegt vervolgens dat mijn moeder de taxigeweigerd heeft, en ze hebben ook geen andere taxi. De dames aan de telefoon mogen ook niet door verbinden met de teamleider, en zijn zelf niet bij machte het probleem op te lossen. Ik wordt verwezen naar de klachtenprocedure: een brief naar Kampen. Daarmee is het probleem van de kerstmiddag dus niet opgelost.
Is het normaal dat een instelling die het vervoer voor bejaarden en hulpbehoevende regelt, en hiervoor met gemeenschapsgeld betaalt krijgt, op deze slordige manier met zijn klanten om mag gaan, en ook niemand die verantwoordelijk is voor deze situatie aan de telefoon laten komen om een en ande toe te lichten? Voor mijn gevoel ruikt dit naar zo gemakkelijk mogelijk zoveel mogelijk geld verdienen over de rug van een kwetsbare bevolkingsgroep. Persoonlijk vind ik dit schandalig.