Begin dit jaar ben ik doorverwezen door mijn huisarts naar de polikliniek voor SOA aandoeningen. Hier kreeg ik toen advies over en medicatie (á 80 euro + 12 eu terhandstellingskosten) zonder dat dit van te voren werd verteld en vervolgens moest ik een paar weken later terug komen. Alles was nu goed en ik moest voor de zekerheid na 4 maanden nog een keer terug komen. Oke, been there done that. Krijg ik nu een dikke rekening binnen. Waarvan 125 eu voor het eerste traject en 125 eu voor die laatste controle. Dit kan toch niet acceptabel zijn? Is te absurd voor woorden.