Dag liewe mensen,
Ik heb me bij huurexpert.nl met mijn credit card ingeschreven voor een eenmalig bedrag van euro 20. Dat is in januari geincasseerd. Ik heb zo juist van mijn credit card verstrekker vernomen dat zij sindsdien iedere maand euro 10 incasseren. Ik heb duidelijk niet op een abonnement gedrukt. De medewerker welk mij het vertelde heeft gezegd het zijn oplichters en hebben gewoon een abonnement uit een eenmalige betaling gemaakt. Volgens de bank, moet ik het bij huurexpert.nl stoppen en dan de betwistformulier van de credit card verstrekker invullen. Ik kan nergens op de site zien waar men dat doet en er is geen telefoonnummer om hun te bereiken. 1.) Hoe kan ik het abonnement stoppen en zorgen dat er niet weer word afgeschreven? 2.) Zou ik mijn tot nu euro 80,- kunnen terugeisen?
Ik zou zeer dankbaar zijn voor alle hulp welk u mij kunt geven.
m.v.g.,
Sonja Rencken