Hoe moet ik handelen inzake onterechte vorderingen van UPC. Vanaf 2002 probeert UPC mij rekeningen te laten betalen die ze niet gespecificeerd kunnen aantonen en waar ze nu al 2 jaar lang intrum justitia voor gebruiken. Na het sturen van een 5 tal aangetekende brieven over een mogelijke opheldering en als laatste correspondentie 3 maanden geleden dat zij de vordering aan de rechter uithanden geven krijg ik nu weer een acceptgiro van inmiddels 700 euro meer. Of ik dit binnen 8 dagen wil betalen. Ik ben inmiddels een beetje de draad kwijt. Zijn er mensen die mij een gedegen advies kunnen geven om eindelijk van de zaak af te zijn.