Ik heb op 27-11-2006 een contract afgesloten bij UPC voor kabel televisie, ik zou per 3 maanden dan een rekening krijgen, op dinsdag 27 maart 2007 werd ik gebeld door UPC met de mededeling dat er een rekening openstond. na lang bellen wist iemand mij te vertellen dat de rekeningen naar een postbus adres werden toegestuurd. ik heb geen postbus adres en ik heb UPC ook geen toestemming gegeven om de rekeningen naar een postbus adres toe te sturen. hierop heb ik een klachtenbrief gestuurd en na contact met upc is afgesproken dat ik alleen de werkelijke kosten zou betalen niet de rest dit zou zijn euro, 105,95. de volgende dag lag er een brief in de bus of ik euro 160, wil betalen dit met achterstallige rekeningen. inclusief de kosten voor incasso. kreeg weer iemand te spreken van UPC die heeft contact gehad met de afdeling die het incasso buro heeft ingeschakeld en zegt dat het mijn schuld is en dat ik beter had moeten opletten. wie kan me hiermee helpen. alvast bedankt voor d moeite.de euro 105,95 is volgens afspraak voldaan maar of ik volgens UPC ook nog wel even euro 40,- wil betalen voor de incasso kosten. wie kan me hiermee helpen of doorsturen.alvast bedankt voor de moeite.