BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

upc

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
07-04-2006
  •  
3 antwoorden
  •  

Bijna 5 jaar geleden ben ik verhuisd Zowel in het oude als het nieuwe huis was de kabelexpl. UPC. Ik behield hetzelfde debiteurennummer. Op het oude en nieuwe adres kreeg ik een acc.girovoor het betalen van het abonnementvoor hetzelfde kwartaal. Hierover heb ik telefonisch contact gehad met een medewerker van UPC en die vertelde me dat het vaker voorkwam Ik hoefde natuurlijk maar alleen voor het nieuwe adres te betalen. Enkele weken na het vertrijken van het kwartaal kreeg ik de 1e herinneringsbrief op m'n nieuwe adres maar het betrof een achterstand van het oude adres. In het begin heb ik nog netjes brieven gestuurd naar UPC daarna alleen een fotokopie van de herinneringsbrief met daarop mijn opmerking. Na bijna 2 jaar daar ook maar mee gestopt. In maart 2005 kwam de 1e brief van een incassobureau Daar maar weer een brief naar gestuurd met de uitleg. Hierop ook geen enkele reactie Vervolgens nog drie brieven gekregen. Ook hierop weer allemaal schriftelijk gereageerd. Geen enkel antwoord. Ondertussen heb ik in oktober 2005 mijn abonnement van UPC opgezegd. Dat lukte gelukkig.Tenminste ik krijg geen acc.giro meer maar heb nog wel steeds kabeldoorgifte. Daar maak ik geen gebruik van omdat ik nu een schotel heb. Sinds januari 2006 krijg ik van een ander incasso bureau brieven. Ook daar weer schriftelijk op gereageerd. Ook van hen geen antwoord en nu moet ik voor 19 april betalen anders het overgedragen worden naar de deurwaarder. De hulp van een rechtbijstand verzekering kan ik niet inroepen omdat de vordering nu € 99,57 bedraagt. Wie kan mij hierin advies geven.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.