Ik heb een vraagje van mijn kindjes lief
Ôngeveer 6 jaar geleden zijn zij verhuist..en hebben toenhun kabel[tv&radio]schriftelijk en telefonisch opgezegt.
Nu krijgenzij een aanmaning van een paar honderd euro van een incassobureau ...nou dacht ik gelezen te hebben dat het na 5 jaar verjaard is??
Er heeft hier [op vraag en antwoord ]een voorbeeldbrief gestaan ,die je kon sturen naar het incasso bureau ,met een wetsnummer..kan het helaas niet meer vinden
Is er iemand die mij kan vewijzen naar dat topic..of heeft iemand een voorbeeldbrief voor mij?..en is het juist dat hetna 5 jaar verlopen is?
mylo1