In september vorig jaar heb ik ons abonnement voor telefonie en internet bij UPC opgezegd. Het standaardpakket voor tv en radio heb ik gewoon aangehouden. Ik heb duidelijk gevraag of er extra kosten bij kwamen, dat zou NIET het geval zijn. Nu krijg ik 3,5 maand later een factuur met daarop 137 euro 'eenmalige posten' voor het vroegtijdig beeindigen van het abonnement. Ik ben toch niet van plan dit te gaan betalen, ik heb er expliciet om gevraagd, anders had ik natuurlijk gewoon de termijn afgewacht! Mag dit zomaar en ook na 3,5 maand nog? Ze hebben na veelvuldig aandringen van ons nog steeds geen bevestiging gestuurd van de beeindiging en ook de beloofde retourdozen heb ik nooit ontvangen. Ik heb dus nog steeds een modem met alle toebehoren.