BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

upc

Bijdrage door gebruiker
10-08-2005
2 reacties

In 2003 heeft mijn dochter haar abonnement opgezegd bij UPC.

Er zou een kastje weggehaald worden bij haar adres maar dat is nooit gebeurd. Twee jaar lang liep bij UPC gewoon, na twaalf keer vragen,

haar abonnement door. Zij had opeens een schuld van 400 euro.

Steeds weer gebeld maar er gebeurde bij UPC niets. UPC had een incassobureau ingeschakeld en tegelijk haar schuld verhoogd.

Zij betaalde niet en het werd steeds erger. Allemaal extra kosten moest zij betalen. Het bedrag is nu al bijna 900 euro.

Ik weet niet meer wat ik moet want ze moet meteen betalen het volledige bedrag. Wat een verschrikkelijk slechte communicatie bij UPC. Dit is puur diefstal van UPC. Twee jaar had ze bij UPC alleen een abonnement en geen telefoonkosten, dus een kleine moeite voor UPC om het af te sluiten.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.