Wellicht een inkopper maar toch:Gebeld door bovenstaand, vlgs mij zwitsers bedrijf om een eenmalige aanbieding. Het gaat om boekjes. Akkoord met een eenmalig toezending en vervolgens netjes betaald. Blijven toezenden, maar ik doe niets en volgens mij hoef ik ook niets te betalen. Heb een brief gestuurd, uiteraard geen tegenbericht. Komen nu met een belgisch incassobureau op de proppen. Ik heb volgens mij geen overeenkomst en ben niet van plan te betalen. Gaat om een totaalbedrag van € 44,00.ben