BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Uitgestelde betaling

Bijdrage door gebruiker
21-10-2009
4 reacties

Op dit moment heb ik een uitgestelde betaling bij Laser Services (voorheen PrimeLine). Nu ben ik in conflict met genoemde partij want de aankoop waarvoor de uitgestelde betaling is verleend is daadwerkelijk nooit geleverd. Door een late annulering heb ik wel de helft van het bedrag moeten voldoen aan de leverende partij, Mijnders meubelen B.V. Hiervoor heb ik een credit nota van hun ontvangen. Precair in deze situatie is dat mijnders meubelen b.v. falliet is verklaard.


Hierover heb ik eerder contact gehad met primeLine en zij zouden eea gaan bekijken. Vervolgens is er niets gebeurd.


Nu is mijn vraag wat mijn mogelijkheden en rechten zijn. Belangrijkste vraag is eigenlijk wie moet nu bewijzen dat de aankoop nooit is geleverd en dus niet het volledige bedrag is gebruikt.


bvd,


jurriaan ter Heide

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.