Ik werk via uitzendbureau Tempo Team al 2 jaar bij een bedrijf ( waarvan nu 1 jaar gedetacheerd) dat iedereen veel te hoog heeft ingeschaald bij aanname(13,17).
Nu heb ik een paar weken gelden ontslag genomen bij dat bedrijf en had 145 vakantieuren opgebouwd.Omdat ik 20 uur per week werk wilde ik 7 weken 20 uur uit laten betalen.Omdat mijn contract 18 april afloopt en ik dan van Tempo Team een nieuw aangeboden krijg (tegen een uurloon van waarschijnlijk 9,40) is mij verteld dat mijn opgebouwde vakantieuren per 18 april tegen dat lage loon uitbetaald zullen worden.Ik moet nu dus versneld alles uit laten betalen.Ik ben er achter gekomen omdat ik gevraagd heb hoe het zat. Ik denk niet dat het eerlijk is dat je ineens zoveel geld kwijt bent,en vraag me af of dit allemaal zomaar mag.