Ik heb een lijfrente bij elkaar gespaard. Nu moet deze vanaf januari 2018 maandelijks tot uitbetaling komen. Prima, daar heb je voor gespaard zou je denken. Rente opbrengst gedurende de looptijd ( 10-15 jaar of levenslang) 0 %. Dat vind ik wel erg triest of heb ik iets over het hoofd gezien??