Ik heb op de uitzending van kassa van 08-05-2010 gereageerd op de misrekening die gemaakt is bij de ING.
Ik heb toen via de site van kassa een e-mail gestuurd naar misrekening@tklaw.nl en uitgelegd wat er bij mij is gebeurd.Maar het is nu 15-05-2010 en heb hier nog steeds geen reactie op gehad.Volgens het tv programma konden die mensen die nog niet hadden gereageerd dit alsnog doen.Kunt u mij vertellen of ik het juiste adres heb benaderd of dat dit anders moet zijn?BVD.