Sinds kort werk in in Duitsland en woon ik in Nederland. Door deze situatie ben ik dus gedwongen om met mijn electronische bankieren grenzen over te gaan. Kan iemand mij uitleggen waarom een elctronische betaling 3 tot 5 werkdagen op zich laat wachten als deze de grenzen over gaat, terwijl gewone betalingen meteen kunnen gebeuren? De postbank kan mij dit namelijk niet uitleggen. Tevens zou ik graag willen weten wat voor stappen ik kan ondernemen om te voorkomen dat de postbank in het vervolg iedere maand enkele dagen kan genieten van mijn salaris.