BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

TPG

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
03-10-2006
  •  
3 antwoorden
  •  

Wij hadden ter beoordeling een PDA (kleine computer) opgestuurd naar onze verzekering. De verzekering heeft na de beoordeling op mijn verzoek, deze PDA weer retour naar ons adres gestuurd. De postbode trof ons niet thuis en besloot het pakketje voor de deur te zetten. Het pakketje is opengemaakt, en de inhoud verdwenen. De verpakking en begeleidend schrijven zijn achtergelaten. Ik licht de TPG in, deze maken proces verbaal op. Nu krijg ik na 2 maanden te horen dat evt schade-claims aan afzender betaald worden. Dit conform algemene voorwaarden. Hoezo? Ik ben eigenaar van de PDA, ik lijd schade omdat ik deze PDA voor mijn werk als chauffeur nodig had. Nu krijgt mijn verzekering misschien geld gestort op de rekening en die weten niet eens waarvan het geld is of zelfs niet dat het pakketje niet goed is aangekomen. Ik vind dat TPG aansprakelijk is, hun postbode heeft zijn werk niet goed gedaan en ik dien hierdoor schadeloos gesteld te worden, niet de afzender.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.