Bij de toelatingseis van InHolland staat dat een NT2 diploma niet ouder dan 2 jaar mag zijn.
Als reden geven ze: Vanwege het feit dat taalvaardigheid snel wegzakt, mogen deze certificaten niet ouder zijn dan twee jaar.
Mag dit zomaar?
Hebben ze zo weinig vertrouwen in buitenlanders die hier komen studeren/leven? Buitenlanders zijn zo dom dat ze na 2 jaar het Nederlands weer zijn vergeten!
Eisen ze dit ook van mensen met een MBO-diploma of Havo-diploma??
Ik vind dit discriminerend en vernederend.