Hallo,
Ik bestel sinds een tijdje spullen via ebay.nl en in het begin ging dit goed. Ik kreeg netjes mijn pakketjes binnen. Ik bestelde veel, en op een moment moest ik zelfs 40 pakketjes binnen krijgen. Op een gegeven moment kreeg ik pakketjes binnen die open waren gemaakt onder het "flapje" en het product (beide cosmetica) was eruit gehaald. Na de 2e keer heb ik hierover een klacht ingediend bij TNT. Ook duidelijk vermeld dat ik dus niet weet of dit in Nederland of in het buitenland is gebeurd maar dat ik het wel wilde melden. Nu bleek dat ik in het begin 2 adressen op ebay had staan waarbij er eentje het huisnummer ontbrak. Ik had dus al een heel aantal dingen gekocht toen het huisnummer nog ontbrak. In het begin kreeg ik die pakketjes gewoon gezien er toch een postcode op staat en een naam en het huisnummer netjes was opgezocht via de post. Ik heb dit meteen aangepast ook via de site waar ik dus bestel zodat ik de volgende keer gewoon een huisnummer erbij heb staan.
Vandaag kwam een meneer van TNT met een busje langs om pakketjes af te leveren aan de deur. Ik was op het werk maar mijn vader ontving de pakketjes. Toen vertelde meneer de pakketbezorger dat er pakketjes van ONS adres waren teruggestuurd na aanleiding van mijn klacht. Mijn klacht had hier niks mee te maken en meneer wist donders goed dat de pakketjes voor mij waren gezien het feit dat hij dit vertelde aan mijn vader. In totaal hebben ze 10 pakketjes teruggestuurd en ik moet dus nog maar zien of deze veilig aankomen bij de eigenaar en ik ze dan nog wel krijg. Ik vind het belachelijk van tnt dat ze zomaar pakketjes terug gaan sturen terwijl ze weten dat deze voor mij bedoeld zijn, en ik het probleem nu zelf aangepast heb aangezien ik de pakketjes nu met huisnummer krijg. Meneer voelde zich misschien aangesproken vanwege mijn klacht, maar dat mag natuurlijk niet een reden zijn om daarna zo met mijn spullen om te gaan. Wat zijn mijn rechten, mag de post zomaar pakketjes zonder huisnummer terug sturen terwijl ze dus duidelijk erbij vermelden dat ze wel wisten dat ze van ons waren? Dus het huisnummer wel nagekeken is via de postcode maar gewoon geen zin hadden om deze te leveren. Het kost me heel wat geld aangezien ik straks opnieuw verzendkosten moet betalen + dat ik op ebay geen positieve feedback kan achterlaten bij de verkoper, dit kan niet meer na een aantal weken.
Ik hoop op een reactie.
Groetjes, Monika Timmermans