BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

TNT schadevergoeding?

Bijdrage door gebruiker
19-11-2007
5 reacties

Ik heb 6 maanden geleden een pakket opgestuurd naar belgie. Deze is nooit aangekomen bij de klant. Het pakket was automatisch verzekerd omdat het naar het buitenland gaat. Uiteraard werd er een onderzoek ingesteld, waarop ik ruim 5 maanden heb moeten wachten, die niets opleverde. Nu heb ik paar dagen terug een schadeformulier ontvangen waarin ik kon invullen wat het pakket waard was etc etc. Ook werd er gevraagd om een originele bon van aankoop van de jukebox. Ik had deze zelf bij neckermann gekocht, en de bon meegezonden bij de jukebox, omdat de klant hierom vroeg i.v.m. de garantie die er nog op zat. Nu heb ik van een medewerker van TNT te horen gekregen dat ik geen vergoeding krijg omdat ik geen bon heb. Wel had ik duidelijk aangegeven dat ik het geld gestort heb gekregen van de klant uit belgie op mijn rekening, zodat ze konden zien hoeveel het pakket waard was.

Wat nu te doen? Waar heb ik recht op?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.