BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

TNT POST EN SCHADEVERGOEDING 1 GROOT BEDROG

Bijdrage door gebruiker
04-02-2009
8 reacties

Hallo Ik ben nu inmiddels al vanaf november 2007 bezig met TNT om 3 pakketten vergoed te krijgen die zijn vermist en je word gewoon aan het lijntje gehouden,ik hoop dat als iemand mijn verhaal leest mij advies kan geven wat te doen om het nog enigsinds te versnellen daar ik langzaam aan gek wordt Het Verhaal , november 2007 stuur ik een pakket naar Engeland terwaarde van 400 euro welke aan mij was betaalt, de verwachte ontvanger had dit pakket gekocht als Kerstkado maar helaas was het pakket wel in engeland gekomen maar ergens in een depot blijven hangen, contact opgenomen met TNT en een formulier inmoeten vullen voor traceren buitenlandse zendingen (wat overigens 6 weken duurt) Januarie 2008 een bevesting van TNT dat het pakket is vermist en mij declaratie formulieren zouden worden opgestuurd , inmiddels heb ik mijn klant 400 euro terug betaald en de schade formulieren ingevuld en terug gestuurd, Daar ik in Februarie/maart niks meer had vernomen van TNT (geen brief of terugstorting) ben ik weer opnieuw gaan bellen (75 euro cent perminuut) Kreeg toen doodleuk te horen dat mijn formulieren niet zijn binnen gekomen (dit moest volgens TNT binnen 5 dagen)en de claim binnen TNT dus al was afgesloten Hierop kon ik alleen schriftelijk bezwaar maken, Dus bezwaar gemaakt en opgestuurd maar na 2 maanden wederom geen respons , nu waren er inmiddels 2 nieuwe pakketten van mij vermist (1 naar finland) en 1 naar Belgie en bij het natrekken van deze pakketten gevraagd naar de status van de case van november , Ik kreeg toen te horen dat ik gewoon geduld moest hebben en ik vanzelf bericht zou gaan krijgen, Juni 2008 bericht TNT mijn pakket naar finland en belgie zijn als vermist verklaart en ook hiervoor worden mij declaratie formulieren toegestuurd ,Wederom vul ik deze in en stuur ze terug naar TNT en ook hierop geen respons, regelmatig bellen naar TNT (helaas kan het alleen via het 0900 nr) levert ook helemaal niks op 4x beloofd dat ik terug gebeld zou worden maar je raad het wel NOOIT gebeurd Klachten formulier ingevuld op de website waarvan ik keurig een automatische mail bevestiging krijg dat deze binnen 1 dag wordt beantwoord dit 3x gedaan en nooit 1 verder antwoord gehad Weer boos bellen en EINDELIJK iemand aan de lijn die het balletje aan het rollen kon krijgen, Lijkt helemaal goed te gaan Mail verkeer met de betreffende verantwoordelijke voor de afhandeling, mijn geluk kon niet op na vele heen en weer mailtjes (verzendbewijsjes,verkoop bewijzen,verklaringen van de ontvangers dat het pakket niet is aangekomen) eindelijk de toezegging dat in de WEEK van 9 februarie 2009 de schade vergoeding wordt uitgekeerd, MAAR HELAAS vandaag een mailtje dat ze wederom niet gaan uitkeren daar ik een bedrijf ben ??? Ik word horendol en bel wederom weer met TNT krijg dan te horen dat er niks bekend is op mijn REFERENTIE nr (50 mailtjes en 10 tallen telefoontjes en ze kunnen niks vinden ) en dat ik maar een brief moet sturen naar de juridische afdeling Dit is toch gewoon te gek ???? Moet ik nu echt met een advocaat aan de slag ? 3 pakketten verzekerd a 500 euro pstk totale kosten vermissing 1210 euro alles verstrekt en de belofte van uitbetaling en dan gewoon weer nul op mijn request !!! Help wat kan ik nu nog doen , een TNT kantoor bezetten of zo ?? mvg Michael Buys ps KASSA geen leuk onderwerp voor een uitzending ik heb alle mail verkeer in een leuk dossier staan en kan deze zo verstrekken met alle toezeggingen en valse beloftes

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.