Wij hebben kozijnen laten plaatsen door een Timmerbedrijf. Aan één vleugel is een euvel en alle kozijnen moeten nog eens worden gecontroleerd. Wij zijn vanaf februari bezig om een afspraak te realiseren om o.a.dit euvel te verhelpen (zij komen telkens de gmaakte afspraken niet na).
Bovendien hebben wij een waardebon voor subsidie op isolatieglas (t.w.v. 385,00). Deze subisidieaanvraag moet afgehandeld worden door het Timmerbedrijf via Senter Novem. Ook in deze houden zij zich niet aan de afspraken en hebben de subisidieaanvrag niet ingediend (is nog geldig tot 1 september).
Hoe kunnen wij druk zetten en een speodige afhandeling bespoedigen?