Onlangs stond er in diverse kranten een advertentie over thuiswerk.
De kosten voor het aanmelden alleen al bedragen zo'n 15/20 euro(80 ct pm.) Na me te hebben ingeschreven(waarschijnlijk heel dom van mij) kreeg ik inderdaad een mailtje voor thuiswerk wat aangeboden werd. Om hier aan mee te kunnen doen betaal je dus weer 80ct pm. Kosten nu: +/- 8 euro.
De vraag is natuurlijk of er uberhaupt thuiswerk is binnen dit "bedrijf" of dat deze mensen puur op de hoge telefoonkosten uit zijn.
Het tlf.nr. van deze "thuiswerkcentrale" is: 0900-9999911.
Ik zou het op prijs stellen als iemand op een een of andere manier er achter kan komen of dit bedrijf wel bonafide dan wel betrouwbaar is.