BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Thuisbezorgd betaald ondernemer niet terug voor valse bestellingen

Bijdrage door gebruiker
29-01-2017
6 reacties
Beste,

Bij het melden van een valse bestelling bij Thuisbezorgd, krijgt de ondernemer altijd te horen van de klantenservice van Thuisbezorgd dat er aangifte moet worden gedaan van diefstal bij de politie. De politie neemt geen aangiftes aan die hier mee te maken hebben, omdat zij aangeven dat het om een civiele zaak gaat.

Net zoals de aflevering over de baby luiers van Jens D. die via Groupon aangeboden werden maar niet werden geleverd Groupon dus de consument verbindt met een niet bestaande/valse tegenpartij, zo handelt Thuisbezorgd ook. Er wordt een order geplaatst via thuisbezorgd bij de ondernemer met een niet bestaande klant. Zodra Thuisbezorgd hierop aangesproken wordt, beroepen zij zich op hun algemene voorwaarden.

Ik vraag mij af of dit aangepakt kan worden, want dit soort bedrijven verdienen er miljoenen mee en zij komen er ongestraft mee weg.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.