BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

The Body Shop stort geld niet terug.

Bijdrage door gebruiker
09-12-2019
53 keer bekeken
7 reacties

Goedenavond,

Eind oktober heb ik online een product op de site van The Body Shop gekocht en gelijk afgerekend.
Een paar dagen later kreeg ik een mail dat ze mijn bestelling geannuleerd hadden omdat een aantal producten niet
meer op voorraad waren. (Betrof een adventkalender). Ik zou binnen 15 (!) werkdagen mijn geld terugkrijgen.

Na 15 dagen niks ontvangen. Ik heb gebeld (ze zijn er mee bezig), gemaild (nog geen enkel antwoord gehad) en op Facebook
berichten geplaatst (Ik moest zelf maar contact opnemen met de klantenservice, zij konden de status controleren). En dat heb
ik diverse keren gedaan. Nog steeds heb ik mijn geld niet terug. Nu weet ik niet meer wat ik moet doen. Kunt u mij adviseren?


Bedankt alvast voor de moeite.


Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.