BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Teveel betaald

Bijdrage door gebruiker
01-03-2010
7 reacties
In augustus 2009 hebben wij een loungeset gekocht bij de Leen Bakker. Vorige week kregen we de nieuwe folder binnen, waarin de loungeset weer stond. We wilden graag nog een extra deel, dus ik ben vanmorgen naar Breda gereden.
Het voetenbankje ging kapot dus ik heb dit gelijk aangegeven. Destijds hebben wij het showroommodel meegenomen en nu stond er weer een model. Ik had even gekeken, omdat ik toch moest wachten en nu zag ik dat we voor twee delen € 39 (per deel) te veel hebben betaald omdat ze een ander artikelnummer hebben gescand. Destijds hebben we dit niet gezien, omdat er geen prijskaartje aan hing en we ook geen folder hadden gekregen.

Kan ik hier nu nog wat mee? Want ik heb het vanmorgen ook gelijk aangegeven toen ik erachter kwam, maar die jongeman zei dat ze er niets meer mee konden, omdat het te lang geleden is.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.