De WOZ-waarde van mijn huis was te hoog ingeschat en is veranderd door de belasting. De Belastingsamenwerking heeft de aanslag verlaagd maar deelde mee dat ze niet verder dan 5 jaar terug de aanslagen mogen veranderen, en dus kunnen wij maar tot 5 jaar geleden dit geld terugvorderen. Echter is een bezwaar in 2006 gehonoreerd en is er een kleine verlaging toegepast. Dit zou volgens mij in moet houden dat we veel verder terug de aanslagen kunnen terugvorderen. Echter klopt het dat ze niet verder dan 5 jaar mogen? Terwijl ik het in 2006 al heb aangegeven. Ze stellen dat na 5 jaar de aanslagen onherroepelijk zijn. Weten jullie hier iets meer van?
Groeten.