BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

terugbrengen producten (kleding)

Bijdrage door gebruiker
22-03-2010
18 reacties
Als ik kleding of andere producten wil terugbrengen naar de winkel, moet ik mijn gegevens invullen (naam, adres en handtekening) als ik mijn geld terug wil. Als ik dat weiger, dan zou ik mijn geld niet terug kunnen krijgen. Die gegevens zou de winkel nodig hebben voor 'de administratie'. Maar ik als klant, hoef niet te tekenen als ik een product koop. Waarom wel als ik een product terug breng? Ik wil mijn geld terug kunnen krijgen, zonder in een systeem te komen. Ik heb al een keer geweigerd om mijn naam er op te zetten, maar toen zei de medewerkster heel zenuwachtig dat ze mijn geld niet zou kunnen geven. Ik heb ook al een paar keer met valse namen getekend.

Maar ik wil gewoon kunnen weigeren: mag dat en waar staat dat (zodat ik dat de medewerkster kan laten zien)?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.