BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Terugboeking van NELLY.COM

Bijdrage door gebruiker
30-01-2012
2 reacties

Op 4-12-2011 had ik 3 jurken bestelt bij NELLY.COM. Bij ontvangst was ik niet blij met mijn aankoop en stuurde ik het de volgende dag weer op. 20 december kreeg ik een mail dat ik binnen 5 werkdagen een terugboeking zou krijgen. Op 6 januari stuurde ik NELLY een mail dat ik mijn geld nog niet ontvangen had. Volgens NELLy was er een storing in de automatische terugboekingen en zouden zij het geld handmatig binnen 14 dagen overmaken. 14 dagen later stuurde ik weer een mail dat ik mijn geld nog steeds niet ontvangen had. De klantenservice zei toen dat ze op 22 jan het geld overgemaakt hadden. Het is nu 30 januari en ik heb het geld nog steeds niet. Hoelang duurt het voordat een terugboeking door een bedrijf op mijn rekening komt? en wat kan ik doen om mijn geld zo snel mogelijk te krijgen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.